uppdaterning

Tiden går så himla fort .
Tyckte de inte va så länge sen jag började gmnasiet , och snart går jag ut ettan ;o
Skjuuukt

De har hänt så mycket sen jag började ettan , mycket bra och även dåligt .
Alla i klassen är underbara :) även fler kompisar i skolan är så schöööna :)

För cirka 1½ månad sen försvann en av dom personer jag älskade mest , morfar !
de går inte en dag utan att tänka/sakna dej , begravningen va hemsk ..
vill bara att du kommer tillbaka ! <3
Ingenting är som de va när du är borta.
julen är snart här, va påväg att köpa en julklapp till dej men kom på att jag inte kan skicka nån till himmlen .
Saknar dej så otroligt mycket morfar <3


Men nu sitter vi på den sista lektionen för idag och de känns helt okej faktiskt :)
Ska bli skönt å få komma hem!

ska se på filmen så jag kommer hem nångång :)
Hade (;

 / Jennifer Johnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0