Dance the night away !

Länge sen sist, men har hatt fullt upp !

I fredags vare ju midsiómmarafton , och den spenderades mä underbart folk :)
Va hos linda t och börja mä , sen kom ida och vicky :)  efter ett tag kom linn , och t slut kom isak och andré :)
Trevligt utta helvete ;)  sen drog vi t parken , men de som händer i parken stays in parken ;)

och Igår drog jag och matilda t vallen :)
Träffa min älskling Emelie då , har int sett ho sen jag åkte utomlands :(♥
trevligt vare iaf , vart lite trång i bilen hem bara ;p hahaha  men de går de å ;)
Och än idag så är de jag som mår bäst här hemma ;) hihi

Nu laddar vi om och tar nya tag i höööööljeeees ! ;) 

puuussss / jenniferj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0