fotsvett

Om 2 timmar drar jag och världens bästa klass en tripp ner till Tysklnad,Österrike och Kroatien mä lyssna och häpna , Buss !  yäääj .
Lite drygt och sitta i duss sååå länge kansk, men tur att man har bra sällskap :)

Lite tråkit att de e sista gången hela klassen e samlad , och att de kanske e sista gången man ser endel :(
De suger, för man vill egentligen inte de..

Visst, även om de ska bli kul å flytta och få nya klasskamrater, så kommer man sakna denna klass som faan !
Efter att man har gått 3 år ihop, i en som liten skola som vi har alla fått en sån bra kontakt och nästan blitit som en familj.
Och alla roliga stunder vi haft , dom sitter nära mitt hjärta! 
De tråkiga att gå ur 9:an e ju att alla flyttar åt olika håll, och jag kommer sakna alla nått såå ootroliigt mkt när vi splittras .
Men jag hoppas att vi nån gång en vacker dag in i framtiden att vi kan samlas hela klassen och bara umgås!
Jag älskar er alla och kommer sakna er ! ♥


nej nu ska jag fixa dom små allra sista sakerna och sen drar jag till bussen !
Som sagt drar ju utomlands så då blir de dåålig uppdaterning , men när jag kommer hem kommer de bilder från skolavslutningen och skolaresean :)

Ha en jävligt bra sommar !  :)

/ jenniferj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0