de bara blev så..

Idag har inte vart en bra dag .. alldeles för skoltrött för å gå i skola, men fan får bita ihop i 2,5 år till .
men skulle va jävligt skönt å hoppa av och börja jobba ..men är nog inte en så bra idé när man inte har nån utbildning.. menmen kommer väl en dag i livet man slipper all skola och får tjäna maaaasooooor av mooooney !
+ en ju en jävla tur man har en så schööön klass å gå till varja dag!
jaja, annars då .. jo int så jävla rockit å va 16 basst å känns sig som en pensionär i både rygg, ben å själ ..
förbannat härligt å gå öpp på möran å nästan int ta sig öpp pga ryggen å allt, verkligen en härlig känsla. älsker't, fast ne. bord nog skaff nytt tå allt, ny rygg, nya gångjärn i bena ..
Så måste ringa t nån bengt typ jätte mega snart å försök å få nå gjort at ryggen, så man kan gör normala saker som en 16-åring kan gör.
aja, iaf så ska jag,Linn å Matilda t Trysil på torsdag så hall er unna i backen nu ! ;)
så blir hemfärd på onsda och går på bussään i schööna cyckeldäck, sen ner tbx t torsby på torsda .
är allt bra skönt å få kom hem lite oxå!
Men, igår va de 3 månader sen min älskade morfar flög upp till himmelen, fortfarande lika hemskt å komma hem och se på huset mitt emot.Men måste va stark för mormor å hälsa på så mycke ja kan, e ju lika jobbigt om inte värre för henne..
Saknaden efter dej morfar e så enorm, du har berört såå himla många med ditt stora hjärta!
jag vet att ja inte alltid visa min kärlek till dej, men jag hoppas att du vet att du hade, eller Har en så enormt stor plats i mitt hjärta, de har du alltid haft!
Vet att du plågats 2 gånger innan med skiten, och till slut klara inte din kropp nått mer, de enda som gör att ja vill att du stannar på den underbara plats du är på är tanken på att du inte lider mer, de är de som får mej att gå igenom de här bättre.
Men de finns ingen som du, ingen är så älskad av så många tror ingen hade ett så stort hjärta som dig!
men önskar ja kunde få se dig igen och säga hur mycket ja älskar dig och saknar dig morfar! ♥
ojjj, blev ett längre inlägg än planerat , men de bara blev så (: höhö
peace out!
käärlek till bruden på bilden♥

Kommentarer
Postat av: linn runnelid,

du är stark vännen, kärlek till dig <3

2012-03-02 @ 23:40:16
URL: http://sweetshoes.blogg.se/
Postat av: jennifer johnsson

<3<3!

2012-03-14 @ 15:35:23
URL: http://jenniferjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0