en såndär dag..

Idag har de inte varit min dag.
massa tankar har bara snurrat runt i mitt huvud om allt och inget.
såg en gammal vän och de väckte massa minnen, en tid då ja va lycklig.en tid som va bra.
men efter kunde jag bara tänka på En sak, de värsta som du gjort mot mig.har aldrig brytt mig eller tänkt på de förrän nu, och de är hjärtskärande.Bara jag tänker på de brister mitt hjärta.
Har byggt upp en mur efter dig,ingen som kan ta sig ända in igen.
Har gått runt och haft gråten i halsen hela dagen, alla tankar kom på en och samma gång.
vill bara gråta men vet att de kvittar blir inge bättre ändå.så lika bra att hålla de inne, så ingen behöver se..
just idag,tisdag världens sämsta dag.har inte kunnat sluta tänka på allt som hänt mig på dom 17 åren jag levt.
glädje,lycka och sorg.
Det värsta som någonsin har hänt mig,de va 8 månader sen.. de va då den enda mannen jag någonsin kunde lita på försvann bort från mig, och blev den finaste ängel jag någonsin vet.
Jag har ännu inte fattat att du är borta.
Känns som om du är på semester långt bort, men att du en dag kommer hem, och när jag är nere i torsby tror ovh hoppas jag på att du är hemma på gården och håller på mä traktorerna och dolar med massa.
Vill bara att du ska komma tillbaka,du skulle alltid finnas i mitt liv..du skulle leva för evigt.
Har gått och väntat hela dagen på att du ska komma tillbaka, bara väntat på att du ska komma i bilen hem till oss komma in genom dörren och bara kram om mig, bara finnas där.
Saknar dig nått så otroligt morfar♥
är så jobbigt att koma hem til mormor och du inte är där.
det här är en dag som ingen kan göra mig på bättre tankar, ingen som kan få mig att tänka på annat än de som jag vill ska hända eller de som hänt.
även när jag ser graven..kan jag inte fatta att du är borta.
de ska inte va så...♥

för att sammanfatta inlägget; skitdålig dag, alla tankar snurrar runt i huvudet på mig.
vilket resulterar sig i depression och en jennifer på väldigt dåligt humör en hel dag.
vill be om ursäkt till alla som jag varit väldigt otrevlig mot, menar inget illa.
vill och tillägga att jag inte kommer tillåtas behandlas dom skit nått mer, nu mer kommer jag stå upp för mig själv Och Skita i DIG.

Kommentarer
Postat av: linn runnelid,

Du vet att ja finns alltid om du vill prata eller bara gråta ut på min axel! Mig har du när som helst väännen! :) <3

2012-07-12 @ 23:26:59
URL: http://sweetshoes.blogg.se/
Postat av: jennifer johnsson

Tack linn!finns för dig oxå :) love ya <3

2012-07-13 @ 01:22:50
URL: http://jenniferjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0